•  
      منبع خبر : 1012
      تعداد بازدید: 275
      کد: 153269
      تاریخ انتشار:
      ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
      سازمان اتوبوسرانی یک بار سنگین و امانت بود

      سازمان اتوبوسرانی یک بار سنگین و امانت بود

      فعالیت در سازمان اتوبوسرانی با توجه به مطالبات مردم کار سنگینی است به عنوان نمونه شهروندان 88 هزار 387 تماس با 137 داشته اند که سازمان اتوبوسرانی سومین سازمان مخاطب این پیام ها بوده است که این نشان دهنده مطالبات زیاد شهروندان از سازمان اتوبوسرانی است.
      سازمان اتوبوسرانی یک بار سنگین و امانت بود

      مدیرعامل سابق اتوبوسرانی شهرداری مشهد در مراسم تکریم خود با بیان اینکه کارکردن در اتوبوسرانی با توجه به وظایف سنگین و حواشی زیاد متفاوت است، افزود: سازمان اتوبوسرانی یک بار سنگین و امانت است.
      به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس،علی اصغر نیشابوری ظهر امروز در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی که با حضور شهردارمشهد مقدس، رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر و مدیران بخش حمل ونقل برگزار شد با تقدیر از حمایت‌های شهردارمشهد، شورای شهر و معاونت حمل ونقل و ترافیک گفت: حمایت‌های شهردار مشهد مقدس و تلاش همکارانم در سازمان اتوبوسرانی نگاه امید آفرینی بود که باعث تلاش بیشتر برای انجام ماموریت‌ها و خدمات‌رسانی مطلوبتر به مردم بود.
      وی اضافه کرد: فعالیت در سازمان اتوبوسرانی با توجه به مطالبات مردم کار سنگینی است به عنوان نمونه شهروندان 88 هزار 387 تماس با 137 داشته اند که سازمان اتوبوسرانی سومین سازمان مخاطب این پیام ها بوده است که این نشان دهنده مطالبات زیاد شهروندان از سازمان اتوبوسرانی است.
      کارکردن در بخش حمل ونقل عمومی سخت است
      در ادامه این مراسم مجتبی بهاروند، رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق سازمان اتوبوسرانی گفت: در جلساتی که با آقای سید مهدی حسینی پویا داشتیم به وی اعلام کردم کار در بخش حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی سخت است و امیدوارم با ایده‌های جدید شاهد کاهش مشکلات در این بخش باشیم.
      کار اتوبوسرانی روزانه است وهیچ وقت سبک نخواهد شد
      همچنین سید مهدی حسینی پویا، مدیرعامل جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز با تقدیر از تلاش‌های علی اصغر نیشابوری گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک یکی از مهمترین بخش‌های شهرداری‌ها است که در این معاونت، سازمان اتوبوسرانی مهمترین بخش است زیرا روزانه با مردم سر و کاردارد و تاخیر در خدمات رسانی شهروندان را دچار مشکل می کند.
      وی افزود: خدمات رسانی اتوبوسرانی روزانه است و هیچ وقت سبک نخواهد شد اما با کمک سایر معاونت ها وهمکارانم خدمات رسانی مناسب محقق خواهد شد.
      مجید خبیری

      تعداد بازدید: 275
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
      ارزیابی
      ارزیابی این مورد:
      0 0
      آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر
    • تبلیغات

        


 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی فنی: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد .